سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیارند کسانی که دانش دارند و از آن پیروی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 88 آذر 18 , ساعت 4:56 عصر

پس از خدا بترس، و اموال آنان را بازگردان ،و اگر چنین نکنی وخدا مرا فرصت دهد تا بر تو دست یابم، تو را کیفر خواهم کرد،که نزد خدا عذر خواه من باشد و با شمشیری تو را می زنم که به هر کس زدم وارد دوزخ گردید.

سوگند به خدا ! اگر حسن وحسین چنان میکردند که تو انجام دادی ، از من روی خوش نمیدیدند و به آرزو نمی رسیدند تا آن که حق را از آنان پس ستانم، وباطلی را که به ستم پدید آمد نابود سازم.

به پروردگار جهانیان سوگند، اگر آنچه که تو از اموال مسلمانان به ناحق بردی ، بر من حلال بود، خشنود نبودم که آن را میراث بازماندگانم قرار دهم ، پس دست نگهدار و اندیشه نما ،فکر کن که به پایان زندگی رسیده ای، و در زیر خاکها پنهان شده ، و اعمال تو را بر تو عرضه داشتند،آنجا که ستمکار با حسرت فریاد میزند ،وتباه کنندهء عمر و فرصتها ، آرزوی بازگشت دارد اما (( راه فرار وچاره مسدود است )) .

از سخنان حضرت علی علیه السلام


دوشنبه 88 شهریور 30 , ساعت 9:3 عصر

ای مردم! وفا همراه راستی است که سپری محکم و نگهدارنده تر از آن سراغ ندارم آن کس که از بازگشت خود به قیامت آگاه باشد خیانت و نیرنگ ندارد .اما امروز در محیط و زمانه ای زندگی میکنیم که بیشتر مردم حیله و نیرنگ را زیرکی می پندارند وافراد جاهل آنان را اهل تدبیر میخوانند. چگونه فکر میکنند؟ چه بسا شخصی تمام پیش آمدهای آینده را میداند و راههای مکر و حیله را میشناسد ولی امر ونهی پروردگار مانع اوست و با اینکه قدرت انجام آن را دارد آن را به روشنی رها میسازد اما آن کس که از گناه و مخالف با دین پروا ندارد از فرصتها برای نیرنگ بازی استفاده میکند.


دوشنبه 88 شهریور 30 , ساعت 8:56 عصر

در این میان گروه اندکی باقی مانده اند که یاد قیامت  چشمهایشان را بر همه چیز فرو بسته وترس رستاخیز اشکهایشان را جاری ساخته است.برخی از آنان از جامعه رانده شده وتنها زندگی میکنند وبرخی دیگر ترسان وسرکوب شده یا لب فرو بسته و سکوت اختیار کرده اند بعضی مخلصانه همچنان مردم را به سوی خدا دعوت میکنند و بعضی دیگر گریان و دردناکند که تقیه و خویشتنداری آنان را از چشم مردم انداخته است وناتوانی وجودشان را فرا گرفته گویا در دریای نمک فرو رفته اند دهن شان بسته وقلبهایشان مجروح است آنقدر نصیحت کردند که خسته شدند از بس سرکوب شدند ناتوانند و چندان که کشته دادند انگشت شمارند. 


دوشنبه 88 شهریور 30 , ساعت 8:48 عصر

 

با سلام به همراهان خوبم:

میخواهم به یاری خداوند این صفحه وبلاگم را گوئی چند صباحی بود

که در دفاتر کامپیوترم گمش کرده بودم دوباره ادامه دهم بلکه بتوانم

قدمی در راه خدا از این طریق گذاشته باشم از سخنان زیبای حضرت علی (ع)

چکیده وانتخاب میکنم وهر از گاهی بقولی مینگارم متشکر میشوم که شما هم

مرا همراهی نمائید. 


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ